середу, 14 лютого 2018 р.

Смарагд: лікувальні та магічні властивості


Смарагд один з найзагадковіших і неповторних дорогоцінних каменів. Перси називали його «зуммурунді», що означає зелений. В Іспанії він був відомий як «Есмеральда», а в Греції - «смарагдос». Слов'яни
здавна знали його як «смарагд», а потім «смарагд», він вважався каменем надії, мудрості і холоднокровності. Магічні властивості: Смарагд - талісман матерів. З давніх-давен жінка, яка готується стати матір'ю, носила амулет з смарагдом для полегшення пологів, а після народження дитини зберігала його в колисці немовля. Смарагд - дорогоцінний покровитель сімейного вогнища: його призначення - оберігати подружні узи, зберігати мир і злагоду в родині, сприятиме продовженню роду, очищати будинок від будь-якого негативу і розсіювати негативну енергію. Для збереження миру і спокою в сім'ї прийнято було дарувати в день весілля молодятам смарагд, який вони повинні були окропити за святковим столом вином (наречений - червоним, наречена - білим). Смарагди сприяють тяжінню багатства, здатні принести спокій і умиротворення своєму власникові, а людям з хорошою інтуїцією цей дорогоцінний камінь допоможе розкрити дар передбачення. Смарагди сприяють зміцненню пам'яті, відганяють погані сни і розсіюють печаль і меланхолію. Творчим людям цей дорогоцінний камінь подарує натхнення і душевний підйом, до ділових людей приверне фінансовий успіх і удачу, а для людей науки стане кращим помічником в наукових і філософських дослідженнях. Лікувальні властивості: З давніх-давен вважається, що смарагд, оправлений в золото, знімає головні і суглобові болі, а також може вилікувати захворювання печінки і шлунка. Смарагд володіє і антибактеріальними властивостями, може боротися з різними інфекціями і знизити високу температуру, стабілізує підвищений артеріальний тиск, виліковує болю в серці і опіки, а також допоможе в лікуванні таких хвороб як діабет і псоріаз. При захворюванні на грип або сильному кашлі східна медицина радить прикладати смарагд в область грудей. З давніх часів смарагди є найкращими ліками від хвороб очей: зелений колір цього дорогоцінного каменю знімає напругу, а також заспокоює нервову систему людини. Якщо ви працюєте за комп'ютером, придбайте прикраса з смарагдом або неоправлені камінь і час від часу дивіться на нього, це допоможе зняти втому і напругу. За твердженням сучасних литотерапевтов власнику прикрас з смарагдами не страшні безпідставні страхи і висока стомлюваність. Смарагд допомагає і тим, хто страждає від безсоння. Смарагд буде оберігає від нічних кошмарів і сприяє здоровому сну. Цей коштовний камінь сприяє довголіттю людини і зміцненню його здоров'я, володіючи потужною позитивною енергією. Гороскоп Ювелірні прикраси з смарагдом можна носити всім, але в якості талісмана астрологи радять вибирати смарагд людям, народженим під знаками Риб, Рака і Терезів. Він допоможе їм концентрувати думки і збирати внутрішню енергію. Смарагд приносить щастя, якщо передається у спадок, а подарований близькій або рідній людині, на мові каменів буде позначати побажання удачі і успіху, символізувати щирість і чистоту почуттів.

2 коментарі:

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене хороша довірена кредитна компанія. Мене звуть Микита Таня, з російської мови, і я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила кошти на спробу отримати кредит, мені було так важко і мені, і моїм дітям, я пішла в Інтернеті, щоб шукати кредитної допомоги, вся надія була втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього мого друга, який нещодавно забезпечив позику від дуже чесної людини містера, Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним службовцем позики містером Бенджаміном, який допоміг мені отримати кредит протягом 5 робочих днів, я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за те, що він мені знову допомог стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: lfdsloans@outlook.com вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують кредитної допомоги. до цієї чесної людини, і ви можете також врятувати. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити
  2. Я ЗАРАЗ ВИКОНАЮ ФІНАНСОВО ЗОБОВЛЕНО ПОЗИЦІЇ, ЯКУ Я ОТРИМАВ В LFDS. Я хотів би довести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт із паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу і мені відмовили в позиці фінансова установа завдяки моєму кредитному рейтингу. Я не міг платити гонорар своїм дітям. Я відставав від рахунків, яких збирався викинути з дому через неможливість оплатити оренду житла. Саме в цей період мої діти були забрані у мене прийомною сім’єю. Потім я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, і які я зірвав двома компаніями, що займаються позиками. Поки я не прочитав про: позику в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все одно не переконав через те, що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не повідомив мені про поточну схему позики в дуже низька відсоткова ставка 1,9 %% і прекрасні умови погашення без штрафу за невиплату платежу. У мене немає іншого вибору, ніж також зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені у відповідь. Цей день був Я найкращим і найкращим днем ​​у моєму житті, який ніколи не можна забути, коли я отримати кредитне попередження в розмірі 400 000,00 доларів США суми позики, на яку я подав заявку. Я ефективно використав позику для погашення боргів та започаткування бізнесу, і сьогодні я та мої діти такі щасливі та задоволені. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Довідкова лінія WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати якомога більше тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою шахрайства в Інтернеті. Дякую і Бог благословить вас усіх, я Олександр Артем з горизонту парку до нашої ери, Україна.

    ВідповістиВидалити